Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har prøvd å bli gravid i ca 3 mnd etter at jeg tok ut p stav. Jeg hvet at det tar tid at syklusen stabliserer seg. Men er utoldmodig da skal til Gynokolog i morgen skal også spøre om Pergo kur. Er det noen som har brukt dette? Det blir spennende i morgen og hva gyn sier. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde pergo 2 gng da prøvde å bli gravid forrige gang for noen år siden. Fikk pga PCOS. Jeg fikk ikke klaff med dem, men har en venninne som lyktes med dem. (Jeg fikk istedet en lapraskopi som ordnet problemet mitt med cyster på eggstokker.)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har blitt gravid i løpet av 3 mnd med pergo to ganger nå, men det var ikke sånn at jeg fikk dem av legen med en gang.

Vi måtte prøve i ett år også gå igjennom en utredning der jeg fikk beskjed om at jeg ikke har normal eggløsning.

Deretter var det en kur på provera før jeg satte i gang med pergotime.

Men kan jo hende det blir annerledes resultat for deg:)

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

hei. har vært hos gynokologen i dag. Tok ultra lyd og det så veldig bra ut.Tok også en del bloprøver også. Jeg fikk resept på pergo kur. Så gikk jeg glad og fornøyd til apoteket. Men de hadde ikke noen pergo på lager måtte vente i 4 uker. DA GIKK jeg til et annet apotek de fikk inn pergo om 2 dager. DETTE blir spennende da. Håper at pergo virker på meg da. Så da er det bare og vente :-)

Skrevet

Hei!

Førstemann ble til med dobbel pergo og 1. svangerskap når vi skulle prøve på nr 2 ble til med pergo men endte i svangerskap utenfor livmoren. Ble deretter gravid selv 2 ganger etterpå men endte i SA og nå er jeg 32 uker på vei etter å igjen ha lyktes med dobbel pergo:)

Lykke til!

Skrevet

takk for svar. Da er det kanskje håp for meg også. Jeg skal hente pergotime til fredag. Gleder meg blir spenende dette. Jeg har altid blitt gravid fort uten hjelp.Men nå trenger jeg hjelp. Lykke til deg og babyen i maven din.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...