Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 har stått snart et år på venteliste for å komme inn til gjeldsrådgiver hos NAV..og fortsatt hører jeg ingenting. Ikke aner jeg hvor lang tid det ka ta heller. Er det noen adnre jeg kan ta kontakt med for å få igang enten gjeldsording, eller hjelp til å få kontroll? Og før det hagler inn med du-burde-visst-bedre-kommentarer: Ja, jeg vet det..fullstendig klar over det. Det handler om dårlige valg før som nå kommer og biter fra seg.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Ingen? Maser litt her, viktig for meg å få orden i dette, men aner jo ikke hvem jeg skal henvende meg til.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Det er visst lang ventetid mange steder, ja.. Kan du forsøke purre på? Kan de ha "glemt" deg? Tilhører du en bank? Kan du rådføre deg med dem?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Ser ikke helt bort fra at de kan ha glemt meg bort nei. Har bank, rett nok i et annna fylke en der jeg bor, me det kan jo ordnes ved å bytte. Var og purra litt på nav i dag, tydelig at det er mange som har rævkjørt seg sjøl ja HI.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Jeg synes dette høres veldig lenge ut, så jeg tipper det har blitt surra vekk i papirhaugen deres. Ring nav og hør.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 trodde alle kommuner har dette? også utenfor NAV?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Meld deg på Luksusfellen, da får du profesjonell hjelp. Baksiden er jo at du da må vise deg på fjernsyn...men det virker som om de gutta ordner opp i det meste.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Alle kommuner skal vel ha gjeldsrådgiver, men her har jeg ikke hørt om at det er noe utenfor nav. Må vel være namsmannen da, men må man ikke være anmeldt for å få hjelp der?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Har vært inne på tanken om luksusfellen ja, det som stopper meg er vel det at jeg skammer meg så innmari, og helst ikke vil at familie skal vite noe. Viil ikke skuffe dem. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå