Gå til innhold

Supertips til bryllupsgave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en storebror som har gifta seg, men de ønsker seg ikke noe. Jeg ahr likevel lyst til å gi en gave, men aaaaner ikke hva det kan være. De har alt, og trenger ikke noe, sier de bare.

Noen som har ett kjempetips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Et gavekort på en fin restaurant bare for de to

- Lage de et album med bilder fra begges liv, om du har tilgang til bilder fra din svigerinnes liv

- En romantisk blomsteroppsats

- Et godt pledd, type Røros-pledd

- En kurv med litt personlig pleie og kos; type massasjeolje, champagne/vin, oster/kjeks, badesalt osv

Skrevet

- Et tre til å plante i hagen (eple, moreller, eller bare til pynt)

- Gavekort på kunst

Skrevet

Gavekort på kunst var en god ide. Ellers kan jeg jo alltids kjøpe god vin som kan lagres. Vanskelig, for de bor så langt borte fra oss, og skal møtes nå i sommer. Vanskelig å si hva de har og hva de trenger. Kunst og vin trenger man jo alltid;)

Skrevet

Ja, jeg har et supertips :) Jeg dro på polet, ba om 3 flasker vin, en som skulle lagres i 1 år, en som skulle lagres i 3 år og en som skulle lagres i 5. Skrev et lite vers på et kort som jeg knytta på hver av flaskene med noe som symboliserte bryllupsdagen, trebryllup, papirbryllup og lærbryllup. La flaskene i en pynta kurv med to vinglass og et kort til brudeparet som sa at de skulle nyte vinen på sin 1 års- , 3 års og 5 års bryllupsdag :)

Det slo veldig godt an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...