Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 --- noen av disse kjerringrådene...Først skal jeg spise biff med sterk peppersaus, så skal jeg ut og hoppe tau og gå en rask runde, så skal ejg sette meg i badekaret og stimulere brystvortene mine... og SÅ skal jeg ta en skikkelig runde i senga med gubben... Kommer ikke babyen da. skal jeg heise det hvite flagget!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 imponerende energi til å være fødeklar! men nå var jeg fullstendig kake omtrent fra dag en og til ungen kom da...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 HOPP FORSIKTIG! MYE HOPPING KAN MEDFØRE AT MORKAKEN LØSNER!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 heheh ,lykke til ja ) du får oppdatere om det virket
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Jeg kjenner at nok er nok. Bare ligger og gråter om dagen. Har det ikke bra overhodet, og tenker at det hvertfall er verdt et forsøk. Selv om jeg har mine tvil på at det funker ..hehe HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Den slenger jeg meg med på! Jeg sier herved opp mitt abbonement som gravid, og krever en baby i armene iløpet av det neste døgnet som kompensasjon for ubehagelighetene mitt abbonement har medført!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #10 Skrevet 6. juli 2010 Du andre som skulle prøvë, hvordan går det med med deg?? Her har lite skjedd, bare noen sammentrekninger... Driver nå med en lapskaus med masse pepper. Haha... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå