Gå til innhold

Sydentur med barn = krangling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj! Hater å reise noen plass med mannen når det blir slik stress i hans øyne. Vi har en på 1 og en på 3 og har nå vært 2 uker i Kreta. Kom hjem på søndag. Vi snakka på forhånd at det kom til å bli stress, men KJEMPEGØY for barna. Spess eldste.

Han mener at vi ikke unner hverandre å slappe av litt alene, og at han blir irritert på meg pga jeg vil at vi skal dele likt på det. Altså ha minstemann likt om dagene slik at begge kan være med eldste å bade og slappe av litt. MEN hver gang han skal ha minste må jeg spørre om han kan være så snill å gå litt med han, bære han, leke med han. Jeg tar han alltid først, og når jeg spør mannen er det surt blikk osv.

Han er så lei av den likestillingen min at han vil krepere. Klart han er lei likestilling når det går han imot. At HAN må bidra.

Orker ikke dette lenger.. blir bare surt alt. Egentlig gjør jeg nesten alt hjemme ogå. Vet ikke hvorfor jeg gidder dette lenger.

Slik.. måtte bare få lufte det litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som dere har det helt bra sammen..?

Eller så jeg bare heldig som har en fantastisk mann?

Skrevet

Beskriv en fantastisk mann?

HI

Skrevet

Han gjør MINST like mye husarbeid som meg, tar med seg ungene så jeg kan få "fri" en ettermiddag sånn helt av seg selv f.eks..

Når vi er på ferie så sier han gjerne at jeg bare kan ligge og sole meg for han kan gjerne ta barna, syns ikke det er kjekt å sole seg uansett..

Skrevet

En fantastisk mann er vel det motsatte av hva du beskriver HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...