Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg har farget kjønnshårene mine med øyenbrynsfarge, å det ble skikkelig bra! Jeg har alltid hvert helt blond , og har aldri kunnet ha noen frisyre der nede, Så nå farget jeg kjønnshårene mine, med øyenbrynsfarge ( lå i ca 20 minutter), dusjet meg etterpå, å dagen etterpå laget jeg en "frisyre" der nede, endelig har jeg en mørk liten strek Kjempe fornøyd, det er lekkert ut
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Ta deg et skrivekurs i tillegg, så har du både fin dusk og litt å rutte med oppi hodet!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Hehe:p Hvordan i alle dager fant du ut at du skulle gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 HI her Beklager skrivefeil, jeg har dysleksi. Men prøver nå å gjøre meg forstått Jo, jeg har alltid vært så misunnelig på andre som kan gjøre underlivet sitt og dusken lekker ved hjelp av høvvel og andre redskaper. Men uansett hva jeg skulle finne på så kunne man jo ikke se det! Det er jo sååå lyst! Så tenkte jeg mens jeg stod med farge på bryna; faen heller jeg prøver Å sannelig ble det bra! Hihih. -Blondi-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå