Gå til innhold

Åssen er formen da jenter?


høstjenta ~ lille vesla mi

Anbefalte innlegg

Er du i grei form?

Sykmeldt eller jobber du masse?

Noen plager?

 

Jeg er i finfin form, jobber masse ekstra og har det igrunn ikke så annerledes enn før jeg ble gravid, det eneste jeg merker er den voksende magen, varmen som gjør det vanskelig å sove om natta og det at jeg blir utrolig fort andpusten når jeg trener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er bra. Men er jeg lenge på beina så merker jeg det i ryggen. Når jeg kommer hjem på kvelden og setter med ned i sofaen, så må jeg vugge avgåre da jeg blir så stiv i ryggen, men etter par skritt går det bedre.

Så korsryggen sliter litt. Men alt i alt er formen bra...

Så skal jobbe så lenge jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Jeg har hatt ett kjempe fint svangerskap til nå med utrolig bra form. Var oss legen i går og ble sykemeldt 50%. Føltes godt. Det er ikke noe kjekt og gå og være dårlig på jobb. Har sterke kynnere som gjør nettene mine lange. Men ellers er formen ganske bra. Blir også fort andpusten, men det sier dem er bare bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjenner også at jeg blir fort sliten ja. Kjempe kjekt å vise hvor "dårlig form" jeg er ved å gå opp 3 etg. Haha..

Skal løpe opp trappene når minsten er kommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! I begynnelsen av svangerskapet gikk det ganske fint, lite kvalme og ikke noe særlige plager. Så etterhvert har bekkenløsningen begynt å komme. I juni ble jeg 20% sykemeldt, og i juli 40%. Står hele dagen på lab, så det er ikke så heldig. Kjedelig å sykemelde seg, men klarer ikke å fungere helt... Har termin 20/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...