Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er interessert i de som har en med sin første mann(partner ol.) og de to neste med samme far.. takk
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Hva mener du..hehe...altså to forskjellige fedre?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Første barnet (med eksen) ble en gutt Andre barnet (med nåværende mann) ble også en gutt. Tredje barnet (samme far som nr. 2) ble en jente.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 nr 1 med eksen: Jente Nr 2 med forloveden: Gutt Nr 3 med forloveden: Jente i magen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Nr1 med x'en: gutt Nr2 med x'en: gutt Nr3 med nåværende kjæreste: gutt Nr4 med nåværende kjæreste: uvisst sålangt, og vil heller ikke vite før fødselen. Blir mer spennende da ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #10 Skrevet 6. juli 2010 Ett barn med eksen er en gutt, to barn med neste mann, begge gutter. Og det er sædcellen som avgjør kjønn. (Begge disse mennene har begge deler - de har en datter og tre sønner hver)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #11 Skrevet 6. juli 2010 Jeg kan ikke svare for meg, da min første fortsatt ligger i magen, men mamma har 3 jenter, den første med en mann og de to yngste med min pappa Altså: Mann 1: jente Mann 2: jente Mann 2: jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå