manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hvor mange faddere har/skal barnet ditt ha? Og hvor mange av dem er familie/slekt og hvor mange er venner/bekjennte? Bare lurer:) Hos oss har begge 4,hvorav to er familie (våre søsken) og to er nære venner. På sistemann har vi bare ett søsken igjen,og vurdere tre venner.
snartmammapåny Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 nr1. bror, søster+ samboer, min tante. =4 Denne: bror, bror + Samboer, En fri plass... =4
*smula* Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Morfar, min søster, hans søster, 1 vennepar = 5 Kommer til å be min søster være fadder for nr 2 også
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Nr 1 har min bror, fars bror og ett vennepar=4 Den neste tenker jeg to vennepar =4
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 litt greit å se hvordan folk gjør det:) De fleste vi kjenner har 8 faddere,jeg synes det er mye! men er jo opp til hver enkelt:)
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 8 faddere?? Trudde det var max 6 jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå