Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Eller hundens veterinær for å være helt korrekt. Har bare sett henne i sånne grønne kirurgklær før men i dag da vi skulle på den årlige rutinesjekken+vaksine med hunden hadde hun på seg en spesialdesignet T-skjorte fra PETA med bilde av en blodig, ihjelslått kylling og teksen 'Want fries with that?' Utrolig bra. Jeg er hardbarka dyrevenn selv, så gøy å se at hun kringkaster standpunktet sitt:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Denne? Har den selv, bare i hvit http://www.petacatalog.com/products/Want_Fries_With_That_T_Shirt-270-13.html
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Synes egentlig den er ganske usmakelig. Greit nok at man er dyrevenn,det er jeg og,men kunne aldri gått med en sånn t-skjorte. Finnes da nok av andre ting man kann ikle seg istedet for et bilde av en dau kylling. Det kommer da barn inn på klinikken? Sikkert ikke like gøy for barna. For en idiotisk veterinær,vil nå jeg si.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Uhhh, buhuuuu tenk om noen barn blir gjort obs på virkelighetens grusomheter! Bra gjort synes jeg, hun har jo et yrke som omhandler dyr, hadde sikkert ikke gjort det samme om hun var barnehagebestyrer...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Tenker ikke bare på barna. Greit nok at man er dyrevenn,men man trenger ikke trykke det i trynet på folk. Jeg hadde ikke likt å komme til veterinæren om hun hadde en sånn t-skjorte. Ikke fordi jeg hadde fått dårlig samvittighet for at jeg spiser og liker kjøtt,men fordi jeg ikke vil at "legen" min skal moralisere for meg.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Så mye bra på shoppingsidene deres! Jeg fikk lyst på denne jeg! http://www.petacatalog.com/products/I_m_Scared_of_Needles_Too_Standard_T_Shirt-140-13.html syns det var tøft gjort av henne jeg selv om bildet var ganske grusomt:s
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Hva mener du med "legen"? Hun er da i høyeste grad en lege, om ikke din.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Jeg skrev "legen" fordi hun ikke er min lege,men hundenes.Noen må tydeligvis ha det inn med teskje!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #10 Skrevet 6. juli 2010 Hun er da lege selv om hun ikke er din! Og hvorfor i huleste skrev du 'jeg vil ikke at "legen" MIN skal moralisere' da? Teskje, sier du?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #11 Skrevet 6. juli 2010 Ja,teskje.Skal jeg si det en gang til?Er det mulig... Jeg er fullstendig klar over at hun er lege,selv om det egentlig heter veterinær,om du ikke var klar over det.Derfor skrev jeg "legen".Må kanskje til med spiseskje om du fortsatt ikke fatter det.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #12 Skrevet 6. juli 2010 Greit at hun har dette standpunktet, men synes det er litt uprofesjonelt å bære ei slik t-skjorte på jobb.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 Nope, jeg forstår det meste. Du forsto ikke poenget tydeligvis. Ro deg ned, du vil ikke ende opp med høyt blodtrykk. Da må du til legen. Uheldigvis ikke hundenes.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 Du forstår det tydeligvis ikke,siden du kverulerer sånn. Jeg roe meg ned?Nei du,jeg er så rolig som det går an å være =) Og om jeg må til legen,er jeg veldig glad for at jeg ikke skal til en veterinær som ikke kan noe om menneskesykdommer. Men kanskje en veterinær er mer passende for deg?Ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #15 Skrevet 6. juli 2010 Hehe, hvem kverulerer? Jeg påpeker bare det opplagte jeg, når du setter et ord(les, lege) i anførselstegn kommer det frem at dette ikke nødvendigvis er en lege juridisk sett. Det kunne like gjerne vært en uvitende dibber. Lykke til hos menneskelegen din da!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #16 Skrevet 6. juli 2010 Hun er da vitterlig ikke en lege i denne sammenhengen! Sier du jeg skal til legen med hunden min, eller sier du veterinæren evt. dyrlegen(ja,her blir lege brukt,men med dyr foran.)? Jeg sier iallefall ikke legen. Legen er han jeg, samboeren og barna går til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå