Gå til innhold

Er helt knust nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestevenninne døde idag, av overdose. INGEN ante at hun var borti noe slikt engang. Er tusen tanker jeg sitter her med nå. Hva som skjedde, hvorfor. Alt har vert helt normalt, hun var alltid utadvent og blid, og full av glede. Som bestevenninne gjennom 20 år, satt vi og snakket tideligst igår, om at hun gledet seg til jeg føder sønnen min, og hun skulle være med på fødselen. Jeg aner ikke hva som har skjedd i natt. Fikk tlf fra moren hennes kl 6 idag morges.Jeg har skikkelig vondt i magen, og er helt uvel og kvalm. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. :( Så tungt!!!

Tenker på famlien hennes. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si, det finnes ikke ord i en slik situasjon.

Du har min sterkeste medfølelse, og oppleve et slikt sjokk-dødsfall så nært er en helt grusom opplevelse.

Skrevet

Er helt tom innvendig.. Jeg skjønner bare ikke hva som har skjedd. Det er den verst tenkelige beskjeden en kan få om noen man har så nær :(

Skrevet

Noe så trist! Var det selvmord? Eller mord?

Skrevet

De vet ikke, de undersøker saken nå. Jeg kunne aldri forestilt meg at det var selvmord, men ikke vet jeg om noen som ville gjort noe slikt forferdelig mot henne heller. Hun var ikke litt typen til og rote seg borti noe slikt..

Skrevet

Kondolerer så mye .Mine tanker og min dypeste medfølelse går til deg og familien..

Skal tenne et lys for venninden i kveld ..

En god klem til deg.

Skrevet

huff, nei det finnes ikke ord :( kondolerer. jeg skal også tenne et lys for henne ikveld . trøsteklem til deg..

Skrevet

helt forferdelig... :( kondolerer....

sorry at jeg spør, men overdose på hva?

Skrevet

Kondolerer:(

Sender deg en trøsteklem. Mistet svigermoren på den måten for et år siden. Er så grusomt når det skjer så plutselig.

Skrevet

overdose amfetamin.. Det er helt uvirkelig.. Sitter og leser meldingene vi sendte hverandre igår, hun gledet seg sånn til og bli "tante", og til sommerferien. sitter her og har lyst og ringe henne liksom, men det kan jeg aldri gjøre igjen. er det som er så uvirkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...