NostraStoria Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 tenker da på drikkevann og vann som blandes med mme.
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Altså hvor mange måneder? Tror rundt 6 mnd og det er mer enn lenge nok. Vi har veldig rent vann i Norge, så tror mange slutter tidligere.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 jeg har gitt min på 5 mnd vann rett fra springen.
Nå da? Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Jeg slutta å koke vannet da gutten begynte å sleike gulvet... =)
The Bad Gal Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Mi yngste fikk vann fra springen da hun var 3 mnd. Fullammer og har aldri gitt flaske så vet ikke noe om mme og koking, men vanlig springvann får hun til tørstedrikk ihvertfall.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 Vi sluttet omtrent da hun var 4 mnd. Leste et sted at når de fikk fast føde, så trengte man ikke koke vannet eller flaskene. Vi fortsatte å koke smokkene en stund, fordi de er vanskelig å rengjøre. Vannet lot vi renne en god stund (kaldt vann) før vi helte det i og varmet det opp på vannkoker (vi har en sånn som måler temperatur. Men så er drikketvannet vårt også på 2. plass over norges reneste vann Hun er 9 mnd og for vår del har det ikke vært noe problem å slutte å koke vannet så tidlig. Ikke noe magetrøbbel i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå