Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 ikke sånn at fødsel er i gang nå men kanskje nærstående? har de siste to dagene vært uvel vondt i hode og følt meg merkelig. og går plutselig på do hver dag noe jeg ikke vanligvis har klart i graviditeten.. mye nedpress og stikkinger.. jm mente dette var fødselstegn.. andre me pos erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Ja,det kan være det Hadde det slik med siste, var uggen , uvel og hodepina to tre dager, så gikk Plutselig vannet Var til lege samme dag også. Så det kan være noe på gang. Lenge til termin?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 kan være det og det kan ikke være det. Noen går med slike stikninger og nedpress i flere uker før fødselen, mens andre går bare i et par dager. Så det finnes ingen fasitsvar. Fødselen er i gang eller nær forestående når du har rier. Det er vel det sikreste tegnet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Det kan det. Mange har influensalignende symptomer.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Jeg hadde influensaliknende symptomer og følte meg merkelig en periode, men det tok enda 3-4 uker før ungen var ute. Fødte før termin likevel da )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 HI her. i dag har jeg plutselig følt meg utrolig bra i forhold til de forrige dagene.. men do flyingen er der enda. er i uke 37+5 . hadde det ikke slik med nr 1.. hatt mye stikkinger hele veien ja.. men først de siste dagene ALT har blitt verre og så rar i kroppen. jm mente at fødsel kunne være nærstående. men tør ikke håpe enda.. har egentlig ikke sånn kjempe hastverk enda heller men koselig vis h*n kommer. har noen reale tak innimellom men ikke ofte . kanskje 9-10 i løpet av dagen i dag.. så ikke noe enda i allfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå