Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er en person som er litt sjenert når det kommer til nakenhet og sånt. Nå hørte jeg venninner si at det er helt normalt å strippe for mannen. Gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 har aldri strippet direkte for mannen nei. kler jo av meg men tar ikke en "dans" i samme slengen liksom
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Når vi bor på hotell uten barna, gjør vi nok det begge to, dvs går nakne inn og ut av dusjen, og legger oss på senga. På hotellrommene har jo senga en svært sentral plass, så det blir ekstra mye nakenhet og sex der, ja. Deilig!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Regner med hi mener stripper som i striptease eller? Ihvertfall gjør ikke jeg det, alt for sjenert;)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 ALDRI!! Så lekker er jeg ikke.. Her er det lyset av i senga og ikke ett dirty ord under "akten" så er vel ganske sjenert jeg oxo, men har ikke hørt om mange som gjør det, så tror nok ikke vi som ikke stripper for mannen er unormale heller
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Ingen av mine venninner (av de som jeg snakker om sånne ting med) har strippet for mannen..ikke jeg heller.. Meg har såååå lyst!! ...må bare tørre..og kanskje få meg noen "moves"
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #8 Skrevet 7. juli 2010 Har aldri gjort det! Er altfor sjenert for det:p Men kjæresten har veldig lyst til at jeg skal kjøpe meg en stang. Prøver å ta den der at det finnes en dvd med hvordan man skal gjøre det som kommer med stangen. Det hadde forsåvidt vært gøy å prøvd, men om jeg hadde kjøpt meg en stang så hadde ikke han fått sett før jeg hadde øvd en del å følte meg konfortabel med det. Men får se hva det blir til. Er som sagt altfor usikker på meg selv til det å vi har ikke vært sammen så altfor lenge så
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 He he. Nei jeg har aldri strippa for min andre halvdel. Føler ikke for å stå der og svinse som en amatør. Det mest dristige jeg gjør som nærmer seg stripping er å ta av meg klærne foran han litt sakte med nytt og spennende undertøy på. MEN.... jeg har sluttet å kjøpe dyrt og lekkert undertøy nesten, for det eneste som skjer er at han sier... ÅÅ det var fint. TA DET AV. Gidder ikke å investere i undertøy for nærmere tusenlappen hvis det skal være på kun i 1 minutt. Og han kjøper aldri undertøy til meg. Da får han meg heller naken ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Hehe ja det hender da kjøpte en carmen electra treningsvideo for noen år tilbake og der lærte man hvordan man skulle gi lapdance Er ikke så fin at det gjør noe jeg heller føler jeg, men mannen synes jeg er den fineste i verden så da gjør det ikke så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå