BlåBlå Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hvordan er prisene i forhold til her hjemme ? Og hvilke merker finnes ? Vurderer å la være å ta emd vogn til jr på 2,5 - og heller kjøpe i Spania. Vi skal bo nær en storby - så det er ikke noe "syden" sted. Regner med vi finner noen barnebutikker der.
Miss Foster Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Let opp nærmeste Carrefour der dere skal. De pleier å ha triller til rundt 30 euros.
BlåBlå Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 Er det noe særlig kvalitet på de trillene ? Hvilke merker fører Carrefour ?
Miss Foster Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Men hvis du tenker på å kun ha ei trille for ferien i Spania så har vel ikke kvaliteten så mye å si? Og for 30 euros så sier det vel seg selv egentlig ) Men jeg har hatt 3 av de trillene (og en i over ett år) og de fungerer helt greitt. Det er helt greie triller til å ha med på stranda og gå turer med. Men det er ikke de beste trillene å sove i for å si det sånn. Ryggen kan ikke taes ned, men jeg har 3 små barn og alle de har brukt disse. Carrefour fører ulike merker, kjente og ukjente merker for en norsk forbruker.
BlåBlå Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 Ok, sånn ja. Men hadde tenkt å ta dem med hjem og bruke den her etterpå. Så det er greit med litt kvalitet. Og rygg som kan legges ned. Men jeg skal sjekke dem ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå