Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 På torsdag kommer søskenbarnet til samboeren min med familie og de skal være her i 17 dager... De er veldig hyggelige og har tre flotte barn som går godt overens med våre, men jeg kjenner dem ikke så godt. Jeg har tilbragt ca 20t med totalt på de seks årene jeg og samboeren min har vært sammen. Huset vårt er lite, vi har et bad, et lite kjøkken, stua er liten osvosv. I tillegg så bor vi i Nederland og ingen av de som kommer snakker språket, samboeren min fikk ikke ferie så det er jeg som må ta meg av dem når de er her. HJELP!! Jeg er som regel en veldig god vertinne, men tror det kan bli litt sprekker i fasaden når de skal være her så lenge. Jeg og samboeren har en del problemmer i forholdet og jeg vet ikke om vi klarer å la vær å hoppe i strupene på hverandre så lenge. Noen tips til hvordan jeg skal overleve dette med en viss verdighet i behold?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor i all verden sa du ja til et 17 dagers langt opphold? Min plan ville vært denne: Skaff masse brosjyrer om alt som går an å gjøre i nærheten, gjerne også noen fra Disneyland i Paris - og push dem på ungene når de kommer inn gjennom døren.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Det var det, jeg sa ikke ja.. Dette var mer eller mindre bestemt før jeg fikk vite om det. Da satt det åtte håpefulle sjeler å så på meg så jeg følte at jeg ikke kunne si nei... Barna tror jeg faktisk er det minste problemmet, de er veloppdratte og nysgjerrige. Så vidt jeg har sett har ikke en eneste av dem noen nyker. Jeg er mer bekymret for foreldrene, de har oppfattet meg som en særdeles pertentlig sjel og jeg føler ikke at jeg klarer å få det til å stemme så lenge... Regner med at jeg kommer til å gå inn i supermodus hvor ingen får gå sultene eller tørste i mer en fem min, før min onde, utslitte tvilling dukker opp etter ca en uke og sette et vitterlig preg på ferien dems... Skulle virkelig ønske jeg hadde selvkontroll...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Milde himmel! Hvem blir vel hos noen i 17dager - og med tre barn også. 1 bad er jo ingenting oppi dette. To varme dusjer og resten kalde. Det sies at der hvor det er hjerterom er det husrom. Mulig det, men ikke i 17dager. Håper de hjelper til med mat og husarbeid. Ellers er jeg enig med hun over her. Send dem ut på dagtid:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Er det ikke greit vær i Nederland på denne tia, da? Tilbring så mye tid som mulig utendørs. Planlegg større utflukter, og blir det krise så du må ha litt tid for deg selv, så få hodepine eller noe. Tilby deg å være barnevakt etter sengetid så foreldrene kan gå ut å spise en god middag. Så får du litt tid for deg selv. Har også familie i Nederland, og er vel ingen som har spes. store hus der. Så når vi reiser dit på besøk blir vi i maks en uke. Og vi er bare 3...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Kjære vene... Hvordan kan de være så lenge? De må jo begynne å kjede seg etter bare en uke? Og da er det ikke din feil om de kjeder seg, når de skal være gjester hos deg i SYTTEN dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå