Gå til innhold

helsikes drittfrisører!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det med frisører egentlig??

For n`te gang går jeg til en frisør, sier hvordan jeg vil ha det, forklarer NØYE hvordan mitt hår oppfører seg når det skal farges/blekes (har jo endel erfaring med håret mitt som JEG har hatt i en del år), og hvordan jeg absolutt ikke vil ha det. Likevel klarer frisøren og lage GULE striper, og det er jo så styggjævlig irriterende!!! Da blekingen skulle skylles ut sa jeg at jeg syntes jeg hadde sittet litt vel kort tid, og hva svarer den selvgode dama? Jo "hør her, jeg er jo frisør og vet hva jeg gjør".

Frisører, har dere mindreverdighetskomplekser eller?!?!?! Hva med å LYTTE til kunden!!!!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Jada jeg skal klage, men jeg har jo for svarte ikke tid til å sitte i den jævla frisørstolen time ut og time inn med en unge på 3 mnd.

Ikke nok med det, men hun har ribba mitt tykke lange hår så det ser ut som jeg har tynt pistrehår. Hva faen, er det noen som vil ha tynt hår om jeg tør spørre?? Det fins ingen unnskyldning.

Beklager generaliseringen, men dette er dessverre ikke første gangen jeg møter på en slik frisør.

Synes dere jeg bør kreve avslag selv om de lager nye striper? Jeg får jo ikke det håret som er raka av tilbake igjen. Det blir liksom sommeren der jeg måtte bruke hestehale.

Kan noen please anbefale en god og LYTTENDE frisør som er flink med striper og langt hår??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh, en god frisør i Oslo-området...

HI

Skrevet

Å jeg som drev å mannet meg opp til å gå til frisøren...

Aner ikke hvilket rettigheter du har, snakk med frisørlauget kanskje de kan hjelpe deg?

Å ja, du bør klage, kansje de kan gjøre noe eller lære deg å style det så det ser bedre ut?

Lykke til!

Skrevet

Huffda, dette hørtes ikke bra ut.

Håper ikke du sa deg villig til å betale for dette? Det er nemlig mye vanskeligere å klage i ettertid..

Skrevet

Seriøst??

Hvis hun hadde nektet å betale så stiller hun sterkere??

Man ser jo egentlig aldri hvordan håret blir før man kommer hjem og får ordnet litt med det selv, synes jeg da...

Skrevet

Akkurat det som er problemet ja! Var så merkelig lys i salongen, så jeg så ikke hvor ille det var før jeg kom hjem i normalt lys. Hadde en mistanke og sa at jeg syntes det så litt gyldent ut...

Jeg som gleda meg så til å bli fin på håret, pga mange og store plager i svangerskapet hadde jeg ikke vært hos frisøren på ett år, også skjer dette. Har bare lyst til å dryle hårfønern i speilet hver gang jeg ser meg selv. Skal tilbake på torsdag. Dama i telefonen prøvde seg på en "ja da kan vi ta en minikolorasjon for å dempe det gule". Jaha... så jeg skal betale 2300 kr for å gå rundt med halvgult og litt mørkere hår?? Det er så frekt! Nei de skal få reparere det til jeg blir fornøyd!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...