Gå til innhold

Mest naiv i heeele verden - det er meg det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir snart opp.. er så naiv at det stinker!

Har forelsket meg i en mann, og klisjeaktig nok er han selvfølgelig gift.

Kona hans er fra utlandet, og har ikke bodd i Norge i 3 år enda, slik at han ikke "kan" flytte fra henne riktig enda.

Han har hele tiden hevdet overfor meg at det er slutt mellom de to - og at det er noe de begge er enige om, men at de bor sammen utelukkende av praktiske årsaker (i påvente av at hun kan få innvilget oppholdstillatelse på egenhånd..)

Vi har tatt ting rolig, og ikke annonsert at det er noe mellom oss, nettopp av samme grunn - trodde jeg.

Men nå i sommer hadde vi planlagt å dra bort bare vi to - kose oss skikkelig. Men så kommer han en uke før avreise og sier at han ikke kan dra.. da det blir så vanskelig overfor kona og datra??? Hallo??? Trodde det var slutt jeg?? Kan forstå at han vil ha mest mulig tid sammen med datra si, men KONA???

Dumme, dumme meg.. hvor naiv kan man få blitt?

Han hevder fortsatt at det er slutt, og at om jeg bare venter noen mnd til.. DA kan det bli oss to.. :( Han eeelsker meg nemlig..

Det verste er at jeg fortsatt ikke klarer å glemme han - det er jo opplagt at han lurer meg . at han bare vil ha litt utenomekteskapelig hygge og sengekos..

Jeg kan jo ikke være forelsket i en så kynisk mann??

Naiv... supernaiv... og minst like deppa...

Trenger et spark i ræva for å kvitte meg med denne typrn.. anyone?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*spark*

Håper det gjorde underverker... for her er det bare å ta beina fatt.

Vær glad det ikke er du som er gift med denne manipulerende drittsekken, du kan bare snu ryggen til - så er du kvitt han!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...