08GULL+julispire2012 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 hei,sitter og prøver å skrive en pakkeliste til vi skal reise... skal 14 dager til tyrkia og lurer på følgende: hvor mange skift trenger mann? hvor mange vanlige bleier og hvor mange badebleier trenger mann? hvor mange håndklær er nok,tenker da å ta med de "slitte" som ikke trenger å være med tilbake igjen.. kom også gjerne med tips til "underholdning" til flyet til 2,5 år gammel jente;) hvis det er noen av dere snille damer som har lyst å legge ut sin liste,så hadde det vært flott:) syns det er så utrolig mye man skal tenke på!! ha en fortsatt fin dag alle sammen=)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Om du har en liten bærbar pc så er det gull verdt, sett på en film på flyet som ungen kan se på. Pakk nok til ca 4-5 dager, kjøp vaskemiddel der og vask klær underveis. Ta med nok bleier til de første 2 dagene, så kan du kjøpe resten der. Kjøp heller en badebukse som er tett enn å ta med ørten hundre badebleier. Ta med ett stort håndkle til hver, og kansje noen vaskekluter. Vask de der nede når det trengs, det tørker jo fort i solen:) Jeg skal en uke til nederland nå, og har med 2 av alt jeg trenger til jenta mi. Men jeg har tilgang til vaskemasking og tørketrommel da..
Rampongi Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Ta med en pakke bleier 1 pakke badebleier 1 tynn langarma genser 1 tynn jakke 2 par tynne sokker 4 teskjorter 1 lang tynn bukse 1-2 korte bukser (alt etter om det er shorts for strand eller for middag på kvelden) Uv-drakt? Solhatt Solkrem Leker til flyet- ta med noe som er helt nytt for jenta, da kan interessen vare litt lenger. Pc er kjekt ja, om dere har plass. Kjøp med enten vaskepulver her hjemme, eller kjøp der. Vask og tørk i sola. Masse god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå