Gå til innhold

sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre er den blitt mer eller mindre borte etter førstemann. Utrolig nok lagde vi en annenmann og det begynner jo å bli mange måneder siden. Det er ikke det samme i det hele tatt for meg. Hva er årsaken til det? Er det vanlig og noe som kan gjøres? Blir litt kjedelig sånn som det er nå! Bruker ingen prevensjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at jo oftere vi har sex, des mer lyst får vi også. Det er moro, deilig og gir overskudd, men viktig at man både gir og tar. Mannens evner har endel å si, ren tørrpuling er ikke godt, så viktig at mannen faktisk bruker litt tid på å varme kvinnen opp og skaper litt stemning.

Er selv heldig med min mann som er helt fantastisk, han kan bruke lang tid på å stryke varsomt og kysse varsomt diverse steder på kroppen min og bygger opp forventning og spenning som fører til at jeg regelrett kaster meg over ham til slutt.

Snakk med mannen din, finn ut hva dere begge trenger og savner og kom fram til noe som funker for dere begge.

Skrevet

Men alt det der er egentlig ikke noe problem... Jeg merker fortsatt at den lysten som var der før er annerledes/mangler. Før kunne jeg komme når jeg ville til begges glede, men nå har jeg ikke sjanse uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...