Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Det er jo innlegge HVER dag om omgangssyken igjen jo? Nå gikk det omgang i hele etterjulsvinteren, som jeg gruer og gruer for..Og nå ser det ut som om den er i full gang og slå ut landet IGJEN!!! ER det mulig? Jeg HATER omgangen, og har da liksom vært en "regel" om at omgangssyken går fra senhøsten av og frem til våren,- så er det "over"....likedann med influensa...Den kommer på høsten, har topp rundt juletider og dabber av for så og frosvinne til vår/sommer. Skal jeg virkelig gå og bekymre med HELE året for oppkast? Er det mulig? Har hatt unger i mange år nå, og ALDRI har det gått omgang på sommeren, men i fjor var det noen som hadde det, og i år er det VIRKELIG epedimier på gang virker det som..Også ser jeg jo her inne at folk ligger og spyr i dagesvis andre steder i landet også.... Åhhh, er det aldri fred og få for en "oppkasfobisk" mamma...... Det var dagen "Utblåsning" fra min side )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Omgangssyken kommer i bølger. Har har vi nettopp hatt en runde, sist gang var januar. Jeg har holdt meg frisk begge gangene, men barna og mannen var syke.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Vet jo det ) Men fra jeg selv var lita og frem til i fjor har jeg aldri fått med meg at det går omgangssyke, hverken på skoler, barnehager eller "På bygda"..... Men nå er det andre runde i barnehagen siden slutten av mai.....Og snakket med min mamma her i helga om dette, og hun sa det ALDRI var oppkast på sommeren. Sånn sett bort fra at en og annen spiste fordervet kjøtt i varmen (da helst en voksen) eller at et av oss barna hadde badet,- og svelget, litt vel mye i ikke helt rent vann ) Og synes og huske at i en artikkel om omgangen så stod det vitterlig "typisk på vinterhalvåret".......Gruennet miljøet virusene trives best i mellom to verter ) Ja,ja..Nok om det..Jeg får bare gå og grue meg da..Og prøve og opprettholde fasaden..Men inni meg hyler jeg vettskremt hver gang jeg hører noen snakke om at de har kasta opp, eller at de har noen hjemme som ligger og kaster opp:o) He-he......Man må jo lage seg litt problem om man ikke har nok ellers,-liksom:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå