Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 har lyst å pakke bilen og bare reise.. av div. grunner har vi ikke kunnet planlegge ferien på forhånd. Nå har vi fri i 4 uker og er litt lost..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Hva med å reise til Danmark? Leie et hus, nyte late dager? Mange flotte feriehus å få tak i, også på kort varsel :-) Sverige er også veldig OK - Bottenviken, f.eks - varmt og godt i vannet...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 takk for svar. Bor i trondheim, men vi kjører gjerne, og/eller tar båt til damark. Men vi var innom viaTours idag, og hun kunne fortelle at hvis vi ville leie i danmark måtte vi booke i januar! Fikk et tilbud på sydentur, men jeg er ikke så gira på det i år..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Skåne er helt fantastisk. Lange hvite strender og masse fint å se. Ystad er en koselig by. österlen er veldig vakkert. Malmö har masse parker og lekeplasser. Sverige er rimelig land å feriere i dessuten! Har ikke selv vært der men tror öland er veldig fint. Gotland også men da må man ta ferge. Til öland er det bro. Google litt på Skåne/österlen, se om du finner tips til overnatting. Kanskje fins det en gård eller leilighet dere kan leie med kort kjøretur til strand, er mange som har gårder som sommersted så det burde ikke være umulig. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Masse ledig i Danmark ennå!! Vi skal snart tilbringe en uke her; www.jesperhus.dk Stikk motsatt av type ferie vi pleier å ha, men nå er jeg gravid, og vet at sønnen vår vil elske det, så da gjør vi det sånn i år!! Tar 3 dager i Billund først. Har hørt at Jesperhus skal være helt supert, så satser på det!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Hei 18:15 har du lyst til å tipse meg hvor jeg kan finne hus/leilighet i danmark nå? skal skjekke ut linken du la ved..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå