Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 merket det først nå når jeg ble gravid og har helt panikk for at snuppa i magen skal arve samme kroppslukt og at min aversjon mot kroppslukta hans ikke skal gi seg etter fødsel... har noen andre opplevd det? setter en solid demper på all intimitet og sexliv, det er sikkert!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Du er ei gravid hormonbombe og således ikke tilregnelig for øyeblikket Bare vent til du sitter der og sniffer skokrem, eller sleiker på grillkull
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Har hatt det slik alle mine tre svangerskap. Noe rart med luktesansen som gjør at jeg syns mannen lukter grusomt... Men det har gått over etter fødsel hver gang!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Hehe, samme her. Bf gjorde meg kvalm rett og slett. Nå er gutten 8,5 mnd og lukter ikke sånn som faren (som fortsatt gjør meg litt uggen).
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Da jeg gikk med førstemann kastet jeg dusjsåpa hans og forbød han å kjøpe samme igjen. Det hjalp )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Hehe, siden du merket dette først når du var gravid er det sannsynlig at hormonene dine troller med deg. Det går nok over
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Det er fordi du er gravid. Veldig mange får utrolig skapr luktesans, og dette roer seg vanligvis noen måneder etter fødselen:-) Jeg har beholdt en del av den skarpe luktesansen, men det er MYE bedre enn under graviditetene. Da var det helt grusomt. Husker jeg satt på kafe med ei venninne, og syntes at hun oste klorin. jeg spurte om hun hadde vært i svømmehallen, for syns jeg lukta det. Hun fikk helt dilla, og sa hun hadde jo vært i dusjen etterpå, vasket håret, osv. Men nesa mi fanget det opp allikevel:-D Bare et av maaange eksempler på hvordan jeg fungerte under graviditeten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå