Gå til innhold

Trenger tips til bryllupsreise!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil på et romantisk sted, hvor det er varmt. Har et budsjett på 18.000 til turen. 1 uke.

Hvor var dere på bryllupsreise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vi bodde i bilen og reiste i norge - kanskje ikke det du drømmer om? For oss var det helt topp!

Ellers så er maldivene en drøm

Skrevet

Vi skal til maldivene på vår bryllupsreise. Vi hadde planer om å dra dit nå i februar, men valgte heller Thailand slik at vi kunne spare maldivene til bryllupsturen. Angrer ikke på det:-) Men, det blir kanskje litt knapt med 18 000? ellers så går det jo an å ønske seg reisegavekort?

Skrevet

For 18 000,- tror jeg at jeg ville holdt meg til Europa, men mange flotte og romantiske steder i Europa. Italia, Hellas, Portugal eller Sør-Frankriket for eks. Vi giftet oss i USA, i Florida, og tok da bryllupsreisen vår samme sted - perfekt! Skulle jeg reist på bryllupsreise et annet sted enn der vivar, ville jeg valgt Maldivene, Hawaii eller New York:-)

Skrevet

Jeg tenker på cruise i Middelhavet med utgangspunkt i Barcelona (der er det romantisk!!).

Eller reis til Madeira 1 uke. En fantastisk vakker øy! Og du får fint 1 uke på 5 stjerners hoteller der med fly t/r Norge innenfor budsjettet på 18 000. Vi har bodd på Hotel Tivoli Madeira Resort, på penthouseleilighet (fantastisk flotte!) eller tårnsuite som hotellet kaller der her; http://www.madeira-portugal.com/tivoli-madeira/no/rooms.html

Her er det spa, hvis dere ønsker å benytte dere av det og dere får ekstra velkomstgave hvis dere opplyser at dere er på bryllupsreise!! :) Det letteste å reise ned dit på er nok å reise med Solia http://www.solia.no

Lykke til med valget!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...