Gå til innhold

Dumme menssyklus.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke å gå og vente på mensen.

 

Alle tegnene er her, masse kviser i over en uke, grinete i over en uke (skikkelig trist og gråting av rare ting). Og kroppen føles rar.

 

Men skjer ikke noe. Dustekropp. Vet at det er uregelmessig en stund etter fødsel, men jeg vil bare blir ferdig med helvetesuka. Kjedelig å blø 8 dager ferien f.eks. slik at vi ikke kan dra på stranda eller sykle lange turer og slikt uten do i nærheten. Aarrrrg!

 

Sinna og frustrert også ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke dra på stranda eller sykle?

 

Jeg gjør alt mellom himmel og jord, men bader ikke de dagene med kraftigst blødning.

 

 

Et tips: Regelmessig trening reduserer blødningene og smertene.

Skrevet

Fordi jeg blør så mye at jeg må skifte tampong så ofte og dermed er avhengig av steder der jeg vet det er toaletter.

 

Jeg kan selvfølgelig bade og sykle, men ikke sånn uten god planlegging:)

 

Jeg driver med regelmessig trening, men har allikevel og har alltid hatt kraftige blødninger som varer i minst 8 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...