Gå til innhold

Kan noen gi meg en god dose arbeidsmoral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner arbeidsmoralen min sitter langt, langt inne nå. Like før jeg blir litt for fristet til å ta en 3-dagers med egenmeldig bare for å slippe å sitte her. Har en liten djevel som sitter og visker meg i høyre øre at jeg skal være syk noen dager nå og så har jeg en liten fe som visker meg svakt i venstre øre at jeg må holde ut.

Fra slutten av mai måtte jeg begynne å jobbe 100% igjen etter å ha vært % sykemeldt i forkjellige grader i ett år. Kroppen er så absolutt ikke klar for 100% ennå, men jeg har ikke noe valg. Konsekvensen av det er at jeg er dønn sliten når jeg kommer hjem og sitter for det meste og sover i sofaen. Sur og grinete på mann og barn er jeg nok litt for mye også. I tillegg er det mye tull her på jobben. Bedriften går dårlig og ledelsen gjør mye rart som dem mener er riktig for å utsette permiteringer evt. oppsigelser. Dem blåser i at ikke alt er like lovlig i følge arbeidstilsynet. Jeg har fått noen nye arbeidsoppgaver som jeg sliter litt med fordi jeg bare har fått dem tredd ned over huet med dårlig opplæring. Har ingen å "støtte" meg til her på bygget da de andre som driver med dette sitter en times tid med bil unna meg. Det blir mye mas fra meg via tlf. og jeg får forskjellige beskjeder om samme tingen, så jeg er veldig frustrert om dagen. Om ikke det er nok så henger sjefen over meg, det lille han er inne, og kommer med spydigheter som går på at jeg tydeligvis ikke har nok og gjøre (merkelig, for jeg har knapt nok pauser i løpet av en dag). Skjønner jo hvorfor sjefen maser for avd. her får betalt for det jeg gjør for de andre avdelingene. Men nok er nok. Sjefen reiser nå utenlands, til kjærsten sin, og jobber derfra så da blir det enda mere pes på meg de neste dagene.

Ja, jeg søker andre jobber. Men det er ikke så mange jobber og søke på nå på sommeren. Og litt ekstra vanskelig er det i og med at jeg må ta høyde for at jeg må rekke å hente i barnehagen også.

Dette er noen av grunnene til at arbeidsmoralen er lav her i gården nå om dagen. Jeg har to uker til ferie og sliter voldsomt med å klare å holde meg på jobb. Heldigvis er jeg ikke alene om å ha det sånn, vi er ikke mange på avd. men det er flere som sliter om dagen pga. forholdene her.

Nå har jeg tømt meg litt, kan noen være så snill og gi meg en god dose arbeidsmoral sånn at jeg holder ut i to uker til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel du kan jo tenke på at det faktisk er mange der ute som ikke har en jobb å gå til. At du faktisk kan prise deg lykkelig at du overhode har en jobb. Selv om den akkurat nå føles som dritt hehe.

Tenk hvordan hverdagen din hadde sett ut UTEN så tror jeg kanskje du tenker annerledes. Lykke til med siste 2 uker ;)

Skrevet

Tror noen og enhver kan trenge litt mere arbeidsmoral :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...