blåklokka72 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Skal tilbringe noen dager i Dyreparken i sommer og skal bo i campingvogn på campingplass i nærheten. Vi er en stor barnefamilie med barn i alderen 3 til 14 år. Så det må vere en campingplass med tilbud for både stor og liten, med tanke på at vi skal bo der noen dager. Har googlet litt og funnet bl.a Hamresanden og Skottevik..... Noen som har erfaring og gode tips..??
Gjest Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Skottevik er helt fantastisk! Helt uti havgapet, flotte omgivelser, og MASSE unger der ;o) Hamresanden har en lang strand, men det er det liksom ;o) Hamresanden er også fin altså, men det er litt forstyrrende med flyene kanskje
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Du har jo også Åros camping i Søgne. 30 minutter å kjøre til dyreparken. Den ligger på stranda, i fine omgivelser. Har badebasseng, butikk og kiosk, hytter og leiligheter, blant annet. Det er forøvrig ikke veldig mye flytrafikk på Kjevik, så jeg ville ikke bekymret meg for flystøy:-D
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Om valget står mellom Hamresanden eller Skottevik, ville jeg helt klart valgt Skottevik. Det har en helt fantastisk beliggenhet ved sjøkanten i skjærgården. Jeg bor i nærheten og har vært flere ganger på begge plasser opp i gjennom årene, men jeg vil altså gå for Skottevik. Ellers er Åros camping i Søgne veldig flott plass. Om du vil lengre østover er Moysanden camping i Grimstad fantastisk. Dette er den første 5 * camping med masse aktivitetstilbud. Så egentlig er det bare å velge og vrake......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå