Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Skrev for en stund siden at jeg tok opp med typen at jeg ville få falske pupper, og han sa han støttet meg i om jeg ville gjøre det, så sa han at han innrømmer at jeg hadde vært enda mer "perfekt" om jeg fikk større pupper da.. Og så driver han på og sier at EE -cup er ikke så stort egentlig osv.. Så nå sa han t han hadde snakket om venninnen sin, om hva str hun er?? Jeg blir helt oppgitt.. Så sa jeg t jeg kommer ikke til å ta operasjon, og han sier han elsker meg som jeg er og at jeg er drømmekvinnen hans osv osv.. Men jeg tror han har fetish for store pupper eller noe, og det gjør meg kvalm og irritert.. Tenk at han kunne si noe sånnt til meg, så har han også snakket med venninner om str på puper??? Vil legge til at han er litt spesiell av seg da, verdens snilleste fyr men har adhd...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Når du tar opp temaet med han, så må du jo forvente et ærlig svar. kanskje litt tankeløst av han å svare på den måten, men han er mann, og mannfolk er ikke alltid så lure. Syns nok du overdriver litt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Vel, da du sa du kom til å operere deg fikk han nok "vann på mølla". Dersom du prøver å dysse det ned går det nok over etter ei stund.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Mange menn har en primitiv side på seksuelle ting. En av mine ekser ble helt heit da jeg begynte å trene. Da ble det plutselig viktig at jeg gikk i solarium også for han ville gjerne se meg stram og brun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå