Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 http://www.middagshjelpen.no/ Det må da være veldig smart,men har ikke prøvd så vet ikke om det er lurt økonomisk. men hadde vært moro å prøve... Noen her som er medlem der?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Istedet for å finne noe rimelig og enkelt på matprat.no... Jaja, hver sin smak. Jeg ville aldri betalt ekstra for at de skulle fortelle meg hva jeg skal ha til middag, så uten å prøve så kan jeg si at det absolutt ikke er verdt pengene...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Ikke noe for meg ihvertfall, jeg liker å ha kontroll på hva vi skal spise selv..også vil jeg kunne ombestemme meg:) Har man ingen tid og nok penger og er bittelitt lat så kanskje!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Fettern min og kona er medlem og de er kjempefornøyde! Eneste er at han av og til har lyst til å spise litt mer usunt og ufornuftig. Pizza og hamburger inngår ikke Jeg ville prøvd en periode om de hadde det i Bergen. Veldig deilig å slippe handle middagsmat. Synes handling stjeler tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå