Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hva i alle dager! Jeg ble sammen med en herlig mann for 8 mnd siden. Jeg har en sønn på 4 fra før og vi var begge enige om å ta det med ro mtp sønnen min. Vi har hatt i grunnen lite tid alene, siden jeg har vært avhengig av barnevakt for å få alenetid med han (har ikke villet trekke inn barnet for tidlig). Han har møtt sønnen min og de falt for hverandre med en gang. Men nå plutselig har han fått panikk for å binde seg. Han har angst ifht det å være en farsfigur for ett barn. Jeg er skikkelig lei meg og håper jo at han vil snu. Han elsker meg sier han og jeg er den perfekte for han, men han er rett og slett livredd for å få en livssituasjon han ikke kommer til å takle. Høres ut som vi er småunger, men neida, vi er voksne folk godt over 30 begge to.. Så vanskelig det er å bli voksen!!! ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 At han ikke vil bli far med en gang er vel en helt naturlig reaksjon.. Aller forventer jo at kjærestene til folk med barn skal behandle barnet som sitt eget både på godt og vondt, vabkelig og lett.. Da skjønner jeg fullt ut at folk er skeptiske til å bli sammen med folk med barn, for å si det sånn! Man vil ofte kjenne personen litt lenge før man får barn sammen.. Ferdigpakker er ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jo ser den. Men han sier til meg (og alle andre) at han elsker meg..gjør man ikke noe "offer" for dem man elsker? Helvete...hadde funnet drømmemannnen trodde jeg. Uff, jeg er så glad i han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå