Gå til innhold

Slankegjengen uke 27

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe nytt og fortelle. Har stått stilt på vekta i snart 2 uker. Gir ikke opp, men merker jo at jeg har ikke like masse motivasjon nå.

Tror jeg skal hoppe over å veie meg denne uka. Går jo ikke ned uansett =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja jeg var på vekta idag. Veiedag er tirsdag og jeg bare måtte se om jeg hadde lagt på meg.

Den viste faktisk 93,8kg. Det er ikke masse, men det er ned. Og jeg står ikke og stanger litt over 94 kg =)

18.mai 100,2 kg

06.juli 93,8 kg

Og bare for å si hvor lang vei jeg har igjen, mål: 70kg.

Skrevet

Flott! Litt ned er uendeleg mykje meir enn ingenting ned :o)

Sjølv har eg veiedag i morgon, men pga (etter kvart ganske langvarig) sjukdom har eg ikkje trent. Dvs eg prøvde meg på level 1 av 30 day shred no i kveld, og fullførte litt haltande med bokstaveleg talt pipande luftvegar. Kanskje litt kjapt ute med hardtrening... Tvilar på at eg har gått ned, håpar berre ikkje eg har gått for mykje opp.

Skrevet

Opp 200g. Hadde eg klart å trene før eg veide meg hadde eg nok gått ned ein del, men det får våge seg.

Skrevet

Det tar du fort igjen =)

Jeg fikk ikke trent idag, storesøster har vannkopper og synes det var lenge og være utilgjengelig i 1 time på sykkel og så en kjapp dusj når hun er veldig urolig, ville sitte i fanget og trang mamman sin. Får ta det igjen senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...