mamma til 3:) Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Er det bare meg eller har andre opplevd å få halsbrann av banan??
En til! Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hver bidige gang... Nå er det bare epler for meg...
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 fikk jeg igår også, skal liksom virke motsatt men neida...
sparkling74 Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Veeeldig! Var superplaget i forrige svangerskap, men oppdaget det ikke for jeg spiste mange bananer hver bidige dag (lille jenta mi på to er nå også helt gal etter banan). I dette svangerskapet har jeg sporadisk spist det og fått tydelig straff etterpå.....
trebarnsmor21år Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 JA! Jeg har lest mange steder at det skal være så "bra", men jeg får halsbrann hver bidige gang, så jeg har slutta spise det! Usj
mamma til 3:) Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2010 "Godt" å se det ikke er bare jeg som får halsbrann av banan:p Føler seg litt mindre tullete, når banan egentlig skal være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå