Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Skal i bryllup til en nær venninne(sommerbryllup) Skal feires i Italia. Kan denne kjolen brukes? Er så usikker, men falt sånn for fargen. http://www.net-a-porter.com/product/96774
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ja, den kan absolutt brukes. Veldig fin, og så lekker farge! Men du bør investere i et sjal el.l til å dekke skuldrene med i kirka ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Ta skoa som er under også!!! De var RÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Hei! Tusen takk for svar! Skal huske på å dekke meg til i kirka, har et pent sjal fra før:) Skoene var digg ja, men det blir mye penger! Pleier ikke kjøpe klær og sko i denne prisklassen til vanlig, hehe. Får gå på utgikk hos DinSko og lete etter en billig kopi;)
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Jeg vil også ha de skoa!!! Kjolen var også fin, og nå er det mange som ikke dekker seg til i kirken også ;o) Bare så du vet det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Ja, den var nydelig. Særlig hvis du er brun. Elsker lenge kjoler med bare skuldre!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Ps. Husk at det er salg på lillevinkel nå. De har masse lekre sko! Du kan handle på nett hvis du ikke bor i nærheten av butikk:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Synes den var nydelig, og veldig passende til et bryllup. Hvis det er i Italia, ville jeg absolutt sørget for at du var litt tildekket i kirken. Litt mer konservative der:) Kos deg i bryllyp!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Kjolen var lekker den, men nesten 13 000 kroner? Ikke faen om den er SÅ lekker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå