Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Kjøpte et regntøy-sett på Lindex idag (på salg hehe!), men ble litt i tvil om det er god nok kvalitet? Var av typen Bamse, todelt sett m jakke og bukse. Noen erfaringer der ute?
Fjerteberte Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke noe å utsette på det ihvertfall! Har det til minsta.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Kjøpt det en gang, og det ble brukt en gang.. For allerede ved første gangs bruk klarte jenta her å lage hull i det. Så for vårt bruk er det ikke slitesterkt nok. Sverger til refleks regntøy, de har hun aldri klart å lage hull i.
Gjest irismor Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Er veldig fornøyd med bamseregntøyet fra Lindex.
melkekua™ Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Guttungen har Bamse fra Lindex, og jeg er veldig fornøyd....lurer på om det kom best ut i test også.
Babyønske �� Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Er fornøyd med det her. Er riktignok ikke så mye brukt, men de gangene det har vært brukt har han ofte krøpet på bakken, og det har ikke blitt noe slitt av det. Jeg syns kanskje buksen er litt vid, spesielt oppe. Det skal den jo være, men jeg syns den er litt i overkant vid. Han får bruke det så lenge det passer, men det neste blir nok Reflex.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Jeg mener også å ha lest at det kom godt ut av testen
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2010 Høres bra ut=) Har googla det litt, og virker som de fleste er ganske så fornøyd m det. Kom også bra ut i forskjellige tester så jeg. Et godt kjøp kan det virke som, og spesielt siden det var på halv pris;)
Glajenta ♥ Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Det var testvinner i Foreldre og Barn i fjor! Vi har to regnbukser fra Lindex til prinsessa, en Bamse og en Fix (med fleecefor). Siden det aldri regner her, så har vi ikke fått testa det noe særlig. Men hun har sittet endel ute i gjørma/vannet med Fix-buksa, og den er hvertfall pottetett. Bamse får nok testet seg til gangs i Bergen til høsten tenker jeg;) Men mine erfarne småbarnsmamma-venninner er hvertfall veldig fornøyd med Bamse!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2010 juhu, så bra! Og neida, det blir nok ikke å mangle på anledninger til å få testet regntøyet iløpet av en lang høst og vinter i Bergen nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå