Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en fin og dyr bh på undertøysbutikk til bryllupet. Problemet er at dama i butikken "tvang" meg til å kjøpe en jeg synes er for trang.. Grunnen til det er at jeg må kunne ta av stroppene pga kjolen. Noen som har tips? Jeg trenger å vide den ut et par centimeter. BH-forlenger som vider ut såpass lite? Takknemlig for alle tips ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Hvis den skal være stroppeløs må den jo være ganske trang for å sitte godt. Når jeg kjøpte undertøyet mitt fikk jeg beskjed om å "gå det inn" som man ville gjort med et par nye sko. Altså bruke det litt hver dag frem til bryllupet, for å venne seg til det og at det skulle formes optimalt etter den kroppen man har.

Når det er sagt, så får du jo kjøpt BH-forlengere på butikker type H&M, Lindex etc. Brukte det selv når jeg var gravid, og med sånn ville du fint greie å vide ut bare bittelitt.

Skrevet

Jeg også fikk beskjed om å kjøpe en som jeg følte var litt liten...er redd de faller ut! Haha..

Men, når jeg prøvde alt sammen, altså med kjolen oppå, så ble det noe heeeelt annet. Kjolen satt som et skudd over brystpartiet!

Og som hun over her, det hjelper å "gå den inn" litt. De strekkes litt i stoffet, akkurat som alle andre klær.

Skrevet

Jeg tror heller ikke du skal gjøre noe med BHen. Eller, du kan jo prøve å gå ned en kilo eller to kanskje?

Jeg opplevde det samme, kjøpte for første gang BH i en dyr undertøysbutikk, og endte opp med en annen størrelse enn jeg trodde.

Etter å ha ammet to barn er puppene mine små og slappe, og ikke mange BHer ser bra ut da.. men dama insisterte på en jeg synes var trang rundt ryggen, det var visst veldig viktig for at man ikke skal gå rundt å "dra opp" BHen under armene.

Amdre tips var å gå litt rundt med den ( som et par sko ja), og å ikke bruke hudkrem 24 timer før. Da sitter ikke "plasten" som er med på å holde BHen oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...