Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Fikk sjokk i dag da jeg såg hvor mye gifteringer kan koste.Å ja jeg synest dem er dyre når dem er opptil 3-4000 også.Siden man skal ha to ringer burde dem heller lagt på 1000 kr pr stk.Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ringer i familien? Vi arvet våre ringer begge to, og bærer derfor symbolsk med oss videre tidligere livsvarige ekteskap, slik tolker vi det i allefall:-) Min er etter min mormor som betydde veldig mye for meg. Betalte vel rundt 1000 for tilpasning, rensing og nygravering av begge tilsammen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Tja, kjøpe noe som ikke er ekte gull da kanskje? Men da vil det jo også være dårlig kvalitet som kanskje ikke vil holde i alle år. Man får jo som kjent det man betaler for :-)
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Æh... Denne skjønte jeg ikke... Hva mener du med to ringer?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 En til mannen og en til seg selv vel. Vi brukte forlovelsesringene som gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Vel min kjære sier att ringene våres er for tynne til å gjøres noe med hva nå han tenkte på,jeg såg dem hadde like gifteringer som vi har forlovelsesringer,i gull helt vanlige i gull uten noe mønster eller noe diamanter på,er det plass til det vist man vil bruke de samme ringene da?Jeg vil jo helst ha mønster på men er ikke det dyrt?Bare striper på tvers hele veien rundt.Men jeg så de ringene som er på tilbud vil jeg heller ha selv om dem er i sølv,for om jeg er gull verdt liker jeg bedre sølvringer.For meg er det viktigt att ringen er så fin att du vil gå med den,ikke fordi du må fordi det er gull å gifteringer.Var ikke fornøyd med utvalget til dem alle jeg har sett så.Så jeg satser på sølv å billigst er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå