Gå til innhold

Fiskeboller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gi fiskeboller i hvit saus til middag til barn under 1 år? Min lille er 8 mnd. Tenker da på sausen som er laget av melk... Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gitt det vår sønn, men vi drøyde til han nærmet seg 10 mnd (nettopp pga melka i sausen, fra 10 mnd kan barnet få melk som er brukt i matlaging og div melkeprodukt som yoghurt)).

Han elsket det forøvrig ;-)

Skrevet

Jeg har gjort det (men brukte minimalt med saus) fra hun var 6 mnd. Laget mye i gangen, moste og fryste og det er det beste hun vet. Er 9 mnd nå.

Skrevet

Jeg laget saus uten melk. Bare brukte kraften til fiskebollene. Men så er det jo melk i fiskebollene også, så man klarer ikke å unngå det helt.

Når han nærmet seg 10 mnd begynte jeg å lage med melk i sausen.

Skrevet

Jeg lagde fiskeboller i hvit saus til snuppa her når hu var 6 mnd. Hu fikk bare litt mindre saus, men samme vanlige sausen med melk som jeg selv spiser. Hu syntes ikke noe særlig om bare dette, men så fort hu fikk litt carry på så slukte hu det så man skulle tro hu aldri hadde fått mat.

Bare litt carry ikke masse, er jo i seg selv ganske mildt krydder så ikke noe problem å gi det=)

Skrevet

ga til minsta fra hun var ca 8 mnd. I begynnelsen fikk hun ikke saus, men hadde mm på som "saus".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...