Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Han blir sur og kommer og klager hvis ungene her er ute og leker (bråker i deres øyne) når de skal hvile middag på terrassen (hvorfor ikke gå inn å hvile når du bor i nærheten av andre?), men han kan gjerne starte gressklipperen rett utenfor soverromsvinduene våre kl 21 på kvelden. Ikke lett for ungene å sovne da akkurat. Men vi gidder ikke å gå over og klage, siden han har sin fulle rett til å lage støy på dette tidspunktet. Han ringte til en annen nabo også, og mente at de fikk avlive hunden sin når den bare stå ute og bjeffer hele dagen likevel... Hunden er ute deler av dagen og gir litt lyd hvis det er noen som går forbi. Da er det mer plagsomt med riksveien som går rett utenfor huset mener jeg da.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Høres ikke særlig hyggelig ut med en sånn nabo... Men noen er dessverre slik, finner alltid noe å klage på uansett. Prøv å hev dere over det og ignorer klagingen hans
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Noen naboer er helt utrolig. Vi har en nabo som banket på ruta en gang og viste pekefinger til mannen min, når han var ute å måket snø...fordi det kom noe snø i hans grøft. Åsså har du de som ikke tåler at naboen sitt gress på utsiden av gjerdet ble litt for høyt. Vi har naboer som starter gressklipper og kantklipper etterhverandre vi når vi har selskap i hagen en søndag. Vi klipper aldri på søndager og sitter naboen ute å spiser med gjester så klipper vi heller ikke...går ann å tenke litt. Hev deg over det du...det prøver jeg å gjøre,selv om jeg kan koke innvendig av naboer som bryr seg om alt mulig...står å skriker til hverandre og ungene osv
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har måttet lage et blomsterbed på ca 5 meter langs en mur ute i hagen. For de kom bestandig å klaget når ungene sparket ball mor muren. Det bråket så innmari på terassen deres... Selvfølgelig er det morsomt å sparke mot en helt glatt, høy vegg. Men nå ble jeg så lei klagene at jeg plantet busker der. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Naboene vår hengte opp et glorette juletrebelysning på VÅR eiendom, fordi ungene deres ville ha det opp og foreldrene selv synes det var så stygt!Så når vi kom hjem fra juleferie hang det fargede,blinkende lys på treet nærmest naboen... Fuglemateren blir også hengt på trær på vår tomt, slik at de slipper fuglefrø på plenen deres! Toppen av det hele,ville de nekte oss å sette opp nytt gjerde (som var vårt) fordi det ikke gikk i stil med DERES hus...Det mente også at det måtte være deres gjerde,siden deres hus var nærmere gjerdet enn vårt hus...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 !! Det høres slitsomt ut med slike naboer!! Her vi bor er det aldri en nabofeide, og jeg blir forundret hver gang jeg hører om en. For hvordan kan det skje liksom? Men jeg skjønner jo litt mer når jeg leser om særinger som ikke kan ha det de ikke liker på sin eiendom men "lesser" det over på naboen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå