Gå til innhold

vinterpose i teutonia fashionbag - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har av flere grunner valgt å bestille en teutonia prestige med fashionbag. Jeg vet at den bagen er relativt liten og da lurer jeg på om noen har gode erfaringer med varme vinterposer som passer i bagen? Bor på østlandet så vi er avhengig av en varm pose;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde denne bagen sist, og brukte da en arvet lammeskinnspose (sånn fra 70-80 tallet, som ble brukt til mannen min da han var liten). Den var varm og god, og det gikk til sønnen vår var ca 5, 5 mnd. Da begynte vi med sportsdelen (da ville han uansett mere opp for å se også..) Lammeskinnsposen vi hadde er mye mindre en voksi og en del nyere dunposer. Men om du skal kjøpe ny pose vil jeg anbefale deg å dra til butikken og prøve posene i bagen, så ser du hvordan de passer.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Vurderer samme vogn og får januarbaby. Hvor bestilte du vogna, og hvor mye måtte du gi for den? Hvilken farge vakgte du?

:)

Skrevet

bestilte vogna på kopbarnvagn.se (tror det var det). Vi gav ca 6000 norske for vogn med hardbag. De sender fraktfritt til Norge. tror det er inn til 12 ukers leveringstid. Vi valgte helsvart vi - faren vil helst ikke trille på rosa eller lille vogn hehe. kan jo fort bli lei en farge også, litt greiere å bytte ut fargen på teppe ;)

tenker jeg tar en tur innom babybutikk og prøver pose i bagen jeg da ;)

Skrevet

Varpå babyshop å så på den i går, og vogna er superfin :) Tenker jeg skal ha fashion bag jeg! var inne på kopbarnvagn, og den blir jo mye billigere der. Vet du hvor lenge kampanjen varer? Hva med vinterposen til teutonia da? Den bør vel passe kjempebra!?

Skrevet

Den passer sikkert kjempefint, men jeg tenker at den kanskje ikke er varm nok siden de ikke selges her. I hvertfall har jeg aldri sett i i butikk i Norge. Kanskje det er noen som har erfaring med teutonias vinterpose?

Skrevet

Den er jo veldig fin, men tviler på at jeg tør å bestille den av samme grunn som deg! Får januarbaby og bor på østlandet, så er avhenigig av en skikkelig varm pose :)

Skrevet

Da er vogna bestilt :) Ble brun her! Bestilte også vinterposen, som om jeg var veldig i tvil. Hvis den ikke holder mål selger jeg den, eller bruker den nærmere våren og på høsten!

Skrevet

Vi hadde fashionbagen til vår første. Han kunne bruke bagen til han var 6 md. Vi hadde en easygrow dunpose oppi og det gikk fint. Den er veldig god og varm, og er man litt bekymret for om det blir varmt nok kan man ha et skinn inni- det hadde vi. Skinnet sover toåringen på nå, så det var verdt pengene. Vi kjøpte posen på lilleprinsen.no (så at det er tilbud der nå) Denne posen kom også veldig godt ut test i FB for et par år siden. Den kan forlenges, første året brukte vi kun selve posen, men i vinter tk vi i bruk en ekstra fotforlenger som fulgte med.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...