Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er veldig ute etter gamle navn. Hjelp meg... )
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Mina, Sverre, Inger Marie og Anton. Ene oldemora mi het også Mina, og de andre husker jeg ikke. Døde kjempelenge før jeg i det hele tatt var påtengt!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Gerd Herman Karen Einar Anne-Berit Johnny Johan Husker ikke sistemann...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Arnhild Olaug Ingeborg Louise Arne Magne Johan Mikkel Birger
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Minda Mina Marie Magdalena Isabella Emma Josefine Hedvig Karoline Konstanse Kristiane Eline Anna Eugenie Konrad Teodor Sebastian Emrik Kristian Johannes Henrik Erik Armand Pablo Jens Christoffer Alexander Carl
Gjest Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Besteforeldre: Ellen og Olav, Wenche og Torleif Oldeforeldre: Karoline og Anders, Inga Nicoline og Peder, de på min fars side husker jeg ikke :-o Tippoldeforeldre husker jeg heller ikke for øyeblikket...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Ingeborg og Arvid May og Øyvind Jacobie Jørgine og Henrik Grandtanter og -onkler osv heter Finn, Gudbrand, Hjørdis, Ludvig, Aasta, Lagertha, (Gærta til hverdags)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Gerd Mathilde Odd Magnus Ingrid Bjørn Herman Hermod Skjønning Haldis Onora Magda ingerine Ole Henrik Trygve Halvdan Dagmar Otilie Harald Martinius Ragnhild Elisabeth Elle Stephina Alexander Patrin Gerhard Antonius Mathilde Bernharda Hvis du søker på slekt på nettet får du opp endel slektslister, mye pene gamle navn:) Lykke til med valget
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Gustav Harald Palma Petrine Josefine Ane-Gurine Petra Olga Ole Petter Joakim Anna Laurentse (Det var de jeg kom på i farta)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Wilhelmine Og Kristian, men det er jo ikke veldig spesielt..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #14 Skrevet 7. juli 2010 Oldeforeldre: Sofia og Lars Jakob og Johanna Olga og johannes Øystein og Annie De tippoldeforeldrene jeg husker: Alvhilde, Siri, Maren Iver, Angel.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #15 Skrevet 7. juli 2010 Marit Christine Arnold Harald Willy Borghild Solfrid Karoline Petrine Johanna Harald Borgny
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #17 Skrevet 7. juli 2010 John Lina Ingeborg Arnt Tirida Trygve Kenneth Mary (tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Peder Lillian Solveig Jakob Alf Karoline Nora Arne Alfred Lydia Anna Ingeborg Lars Hilma Malvin Sjur
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #19 Skrevet 7. juli 2010 Mary Alfrida, Per, Alida, Harald, Alfred... kan ikke fler.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #20 Skrevet 7. juli 2010 Olaug Jostein Odd Sigurd Reidun Perly Mandius Mandius Peder Gjertrud Katrine Bare de jeg husker
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #21 Skrevet 7. juli 2010 Nanna Lilly Cecilie Lalla Johan Olaf Caroline Alfred Gustav Asta Kasper
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #23 Skrevet 7. juli 2010 Lilly John Frank Ragna Martin Ingvald Johannes ...og så står resten stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå