Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 hva er det med henne siden hun liksom skal være så fantastisk vakker? synes ikke hun er det jeg. hun er ikke stygg, men helt normal liksom synes jeg (aner ikke om det er sånn navnet hennes skrives da men)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Klærne va litt kjedelig, men hun er jo vakker.. syns nu jeg.. =)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Hun har veldig pen hud, pent, hvitt smil, flott hår, flott kropp (ikke såå flott nese)... Synes hun ser naturlig ut i tillegg. Ikke overnappede øyebryn og altfor tydelig sminket.. Hun ser frisk og pen ut...
Magia Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Hun er jo pen, men hun er så usikker at jeg får vondt! Det værste er vel kanskje at hun ikke eier talent!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 jenta er i vater. symmetri er vakkert i menneskeøye. ikke hat henne for det. hilsen skeiv og skakk.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Hmm.. Håper ikke alle har tenkt å lage ett innlegg hver om hvem de syntes ser helt vanlig ut... Skjønner heller ikke ditt motiv for å gjøre det HI? Eller gjør jeg det? Hun er veldig vakker syntes nå jeg da. Fin hud, øyne og smil og for ikke å snakke om øyenbryn!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Jeg synes hun er pen, men hun virker så opptatt av utseendet sitt at det blir litt for påtatt..synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå