Gå til innhold

Orker ikke mer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her gråtkvalt (ja, jeg er stappfull av hormoner) og lurer på hvorfor jeg har satt meg i samme situasjon en gang til. Skal jeg igjennom et vanskelig svangerskap igjen? Hvorfor har jeg ikke lært?

 

Ligger her og spyr hvert 5. minutt, og dette er 4 uka jeg holder på (er 7 uker på vei) og sist svangerskap lå jeg hele 9 mnd å spydde. Hele verden består av å sove og spy, og jeg tenker litt for mye på mitt forrige svangerskap der det endte med innleggelse for dehydrering, og 3 mnd senere; hastesnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Nå har jeg aldri kommet ordentlig over denne episoden, og blir veldig deprimert når jeg ser at dette svangerskapet begynner å gå samme vei. Syntes virkelig synd på min sønn og min mann som må leve med meg som bare ligger her og klager over hvor jævlig det er å være meg....Huff for en dritt jeg er :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff=( Missunner deg ikke!

Men bare tenk på den sønnen du allerede har, ville du ikke gjort det om igjen for ham?

Tenk på resultatet, og vær stolt over jobben du gjør! Du er jo rugemaskin=)

 

Og ikke klag, de ser nok at du har det jævlig uansett;)

 

God bedring, og lykke til=)

Skrevet

Å kjære deg, du er ikke en dritt. Jeg hadde vært like ille om jeg hadde hatt det som deg, utrolig at du holder ut.

Skrevet

Uff, jeg får vondt av deg. Jeg er også gravid, i 8. måned nå, og spydde i 4 måneder denne gangen. Ille nok! Og når jeg ikke spydde, så var jeg kvalm eller sov. Hadde vondt av familien min som måtte holde ut med meg.

 

Krysser fingrene for at du bare spyr de første månedene og at du slipper unna sv.skapsforgiftning. God bedring! :)

Skrevet

Hi her.

 

Takk jenter. Det har sikkert toppet seg litt med hormoner i dag. Det er kjempe vanskelig å prøve å holde masken hver dag....Men i dag var det kanskje greit at det kom ut. Det som skremmer meg mest, er at jeg tenker mye på abort. Kommer ikke til å gjøre det, men tankene popper opp når jeg har det som verst. Rart at alle negative ting skal komme nå som egentlig alt skal være så positivt? Man skal jo kose seg i graviditeten!! Er så lei av å måtte sliiite seg igjennom et svangerskap når jeg ser venninner som suser igjennom 9 mnd og storkoser seg! Gått ned 4 kg siden jeg begynte å spy som er ca 4 uker siden. Vil ikke det. Vil spise og bli stor og gravid.... :( 7 mnd med dette fremfor meg, virker som en evighet....

 

Takk for støtten jenter. Innerst inne hjelper det utrolig mye :) Og JA tommage, jeg får premien tilslutt om 7 mnd :) Hadde aldri byttet bort sønnen min pga kvalme :)) Det har du helt rett i...

Skrevet

Føler virkelig med deg!!

 

Lykke til

 

*klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...