løveprinsen <3 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 når tar dere dette? Jeg brukte solvipect den pp jeg ble gravid med nr1, men husker ikke når jeg begynte å ta og når jeg skal slutte. Husker det var noe med at en må slutte å ta når EL har vært eller rett før?? Håper noen kan hjelpe.Har troen på dette jeg:)
Barnnummertre Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har lest et eller annet sted at en skal starte med hostesaften 7-10 dager før el. Og bruke det fram til eggløsning. Lykke til!!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Hei:) Vi e tre stykker på jobb som prøvde solvipec og ble gravid på det. Hun ene har gjort det to ganger og fikk det til på første forsøk med solvipec begge gangene. Hun andre prøvde i 2 år før hun testet solvipec og fikk napp. Jeg hadde en SA og prøvde også solvipec etter 4 pp uten hell. Spiren satt med en gang etter solvipec. Vi tok en munn hver morgen 7 dager før EL og ikke noe mer. Den slimløsende effekten sitter lenge. Lykke til:)
Tenker på nr 4 Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Herreli så mye nye ting og tang man kan gjøre nå da ... hihi, men alt som funker er jo vært å prøve. Vi har akkurat startet å prøve på nr 3 ( jeg har 2 små fra før ) ( og han vil ha egene barn også , så hostesaft skal på handle lista i morra Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå