Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Tilda. Om det er et altenativ. Tindra er et kraftselskap....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Tindra. Rett og slett fordi Tilla hadde fått litt problemer i spansktalende land. Da blir det Tija...men ikke sikkert du bryr deg om det da. Er Tilla et navn du har funnet på?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Tilla ) Kjenner en voksen og ett barn som heter det. Veldig søte jenter begge to )
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Da vi var små kalte vi musa vår for 'tilla', så jeg ville heller valgt Tilda.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Tindra høres ut som et stearinlys fra ikea...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 Tilla! : ) Er så mange dialekter og språk, så man kan ikke ta hensyn til hva ord og navn betyr de forskjellige stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå