Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg full ammer,men om kvelden virker det som han ikke blir mett så vi har nå den siste uka gitt han litt erstattning i tillegg og da sovner han godt. Men syns han spiser så mye....vi hadde barnevakt her da vi var i bryllup og han spiste mellom 200ml og 220ml pr måltid...syns det er så mye eller?? han er ikke tykk,men i godt hold som babyer skal være og han var 61,5cm nå på 3mnd kont,han veide 5790g.Jeg føler ikke serlig melkespreng lengere å det bekymrer meg litt,mister jeg melken eller?? Håper på tips/svar/råd;-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Nå får mini kun mme og han spiser ca 150-200ml pr måltid. Til lunsj får han også 5-6 skjeer grøt. Det funker fint her , skal straks begynne å gi litt grøt på kvelden:) mini var bare 57cm og 4800g på 3mnd kontrollen. men han var liten da han ble født:) syns 200ml høres veldig fornuftig ut til en gutt på den alderen:)
Tabitha Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jeg gir 5 flasker med NAN til dagen med ca 150 ml i hver, og ammer også til hvert av måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå