Gå til innhold

Andre i parforhold hvor han ikke har lyst?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli frustrert her jeg sitter...mannen min virker helt uinteressert i ha sex med meg, slik har det vært i gud vet hvor mange uker nå :( Jeg er i min 18ende uke, og har ikke noen utpreget mage enda, så tviler på at det er den han frykter.

Vi koser jo hver kveld, så er intime, men det skjer liksom ikke noe mer :(

Er det noen flere her som har det på samme måte? Hvordan griper dere ev an situasjonen?

Jeg har spurt han rett ut om han ikke tenner på meg lenger, og han svarer bare kort at "joda, du gjør det".....hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er i samme situasjon og syns det er frustrerende.

Vi har hatt sex noen få ganger siden jeg ble gravid, er nå i uke 22. Det er jeg som har initiativ de gangene vi har hatt sex.

For to og en halv uke siden når vi var på ordinær UL, fikk vi vite at det er tvillinger. Så det blir nok de store endringene på dette området for oss.

Jeg er i relativt fin form, og min sexlyst har ikke blitt svekket. Selvfølgelig gir magen som har begynt å bli ganske stor noen utfordringer. Men det må da gå an å tenke litt kreativt tenker jeg. Det er ikke noe helesmessig som tilsier at vi ikke kan ha sex nå..

Har spurt han flere ganger om hvorfor, og svaret er at han er bekymret for at det skal skje noe med de i magen.

Vi hadde ganske ofte sex før vi ble gravid, så jeg syns det er ganske frustrerende. Tenker litt at han må jo ha behov han også....

Skrevet

Vi har det på samme måte. Eller mannen har det på samme måte. Jeg er 23 uker på vei og vi har ikke hatt sex siden jeg ble gravid. (Med mindre man regner oralsex, som skjedde en gang) Så jeg slår dere begge. Vi hadde ikke så veldig ofte sex før jeg ble gravid heller, kanskje en gang i mnd. Begynner å lure på om det er noe galt. Jeg orker ikke prøve å ta initativ lenger, for det er så kjipt å bli avvist gang på gang.

Jeg har spurt ham flere ganger og han sier at han ikke tenner på gravide. Han vil beskytte meg, ikke knulle meg, sier han. Dette er andre gangen jeg er gravid og vi hadde sex første gangen, selv om det ikke var så ofte. Han er ganske hard og dominerende i senga, og det kan bli litt for voldsomt når man er gravid. Han sier at han ikke klarer å legge om stilen til å bli mer myk og sensuell.

Jeg derimot har mer sexlyst enn noen gang og er ganske så frustert. Begynner å bli deppa og lei meg av hele greia. Er redd det skal fortsette sånn resten av livet. Etter fødselen blir det ikke noe sex på minst to mnd, hvis det blir det samme som forrige gang. Vi hadde ihvertfall ikke normalt sexliv før nesten ett år etter fødselen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...