K_77 Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 ...har dere hatt mye symptomer de siste ukene? Bare lurer på om det er noen sammenheng på om man har kynnere/mensmurringer osv og om man går på overtid eller ikke.. Noen som vet?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hei på deg! Kynnere har jeg hatt masse av hele tiden (vonde), men nå er magen konstant spent. I tillegg har jeg fått mer mensmurringer i det siste og løsere mage. Har termin 21 juli! Klem
fastelavens_bolla! Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 jeg har hatt kynnere og murring i 4 uker, hvor jordmor hver gang har trodd at nå er det nok i gang. hadde termin på lørdag, fortsatt murring og masse kynnere:/
Reflekta Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Har termin 19. juli jeg også. Har også spent mage hele tiden, og tak i ryggen, men mest når jeg beveger meg. Våkner av det om natten også. Sliten og lei...
Sjokolademonster Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Samme her, hatt kynnere siden uke 18-20 og de siste ukene er det inkl mensmurringer. De siste dagene har kynnerene vært kraftigere og de varer også lengre og i perioder er de regelmessige for så å avta.. 1 dag på overtid i dag, og det hadde jeg faktisk ikke trodd jeg skulle denne gangen.. Har også hatt løsere mage, en følelse av at kroppen forbereder seg liksom, men så går dagene da...
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Har hatt masse kynnere, maserier og nedpress i ca 4 uker, er nå 2 dager over termin..
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har termin 19. juli, og plages med masse kynnere, vonde som ikke vonde, har økt endel i det siste, har også en del murringer og menssmerter, hodet er festet, så nå venter vi bare på at noe skal skje...
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 maserier og kynnere i ca tre mnd, og nedpress. har termin idag og ingenting ser ut til å skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå