solei Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Etter en tre timer lang kjøretur til voss med mine tre barn skulle jeg endelig på den kule Kari Traa burtikken. Hadde plan om å kjøpe noe til ungene og meg selv. Jentene er store og går og ser seg rundt uten å ta noe ned. Jeg hadde toåringen i vognen godt nede i saueposen. Jeg såg på noen bukser jeg hadde sansen for. Så hører jeg den ene bak disken sier at det ikke er lov å ha mat i butikken...jeg reagerte ikke. Så gjentar hun det og jeg skjønner det gjelder lillegutt som sitter så fint i vognen og gnager på en miniskorpe. Jeg ble helt paff. Hadde glemt at han hadde en tørr skorpe i fanget. Den var to tygg unna å bli oppspist. Så kom irritasjonen. Han satt jo i vognen tildekket av pose og skorpen var tørr og minimal...null griseri. Jeg sa bare ok, da går jeg. Og jeg gikk ikke inn igjen to minutter etter når skorpen var fortært. Synes det var vel overdereven reaksjon. Jaja, det var deres tap. Og jeg pleier ikke å la barna gå med mat inne i butikker, det sier seg selv. Grrr...var mye jeg hadde lyst på der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå