Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Ble gravid på fjerde måned etter slutt, det skal vel gå an å bli gravid like etter om det klaffer med eggløning. Er jo noen som kan glemme et par piller og bli gravid
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Samme dagen som jeg glemte pillen. Ikke planlagt, menmen.
Kyllingbein Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Sluttet i slutten av januar mnd. Fikk ikke igjen mensen i februar..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Her gikk det 8 mnd, og det føltes som en evighet;)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 Sluttet da jeg egentlig skulle starte på igjen etter mens. Og fikk aldri igjen mensen etter dette. Så det tok en hel måned:P Hadde da gått på pilla sammenhengende i 10 år!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Første gang: Gikk på Yasmin. Ble gravid med en gang - jeg hadde bortfallsblødning da jeg sluttet på det siste brettet som vanlig, etter det fikk jeg ikke "ordentlig" mensen tilbake, testet positivt etter 5 uker ca. Andre gang: Sluttet med Cerazette, gikk rett inn i vanlig syklus. Brukte kondom i 3-4 måneder, deretter gravid på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 gikk tre måneder enkelte blir jo gravid bare de glemmer å ta en pille eller to, og andre igjen selv om de aldri glemmer pillen (er ikke 100% sikkert).
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Testet positivt 3 uker etter siste pille Må jo ha fått en eggeløsning ganske umuddelbart etter at jeg sluttet, rakk ihvertfall ikke få noen mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå