Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er 4+6 nå, og som alle andre gravide, kan jeg ikke spise spekemat. Så kommer problemet. På onsdag skal vi ha sommerlunsj på jobben. Og vi skal spise spekemat.... Jeg elsker spekemat, og kollegaene mine vet det. Hva skal jeg bruke som unnskyldning??
Sjusak Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Si at du spiste det i helga, og ble dårlig av det (f.eks matforgiftning/kvalm/diare) og at det derfor ikke frister?
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Hmm... Spis eggerøra, evt grønnsaker eller det kan finne§! Alt annet:) Prøv Sjusak's plan:)
ღ askepott ღ Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 åååå, må bare få gratulere deg dette var veldig kjekt å høre, nå ble jeg glad du husker meg sikkert ikke, men vi hadde lik termin forrige gang, og jeg ble kjempetrist når du mistet... Har vært inne og sjekket jevnlig på BliGravid-forumet jippi jippi jippi Sender deg masse lykkeønskninger på vegen
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 Jammen kjære askepott. Hvordan skal jeg glemme deg. Du er ei fantastisk jente. Hvordan går det med deg?
lillespire (fire) Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 kan du ikke si att sist du spiste spekemat for ikke så lenge siden fikk du skikkelig mat infektion, og tørr rett og slett ikke,men håper du tørr snart siden du elsker det;) lykke til.
ღ askepott ღ Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Sååååå koselig altså - gratulerer SÅ mye, det er bare en glede Når har du termin nå? Du fortjener en deilig og problemfri graviditet Alt er fint her, jeg holder meg mest på babyverden-forumet, men har bare vært innom og sjekket deg og lilllesnuppa og de andre "gamle" på BliGravid innimellom... Jeg har rukket å komme i 33. graviditetsuke, og begynner å bli lei av størrelsen. Men jeg nyyyter det egentlig - jeg var også lenge i vente-på-å-bl-gravid-stadie, og da tror jeg at en setter pris på det på en helt annen måte... Hver dag og uke og mnd er en gave Jeg kommer til å følge med deg mer - dette var såå koselig Klemmer og alt godt sendes din vei
ღ askepott ღ Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Hehe, jeg ble helt rørt her - gravid-tårene er på plass
Musemor med tre søte små Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har foreløpig termin 10. mars. Jeg er også på BV, i tillegg til her. "Eier av en gutt", Er du også askepott på BV?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå